Mhtpsrkn Bebeğim 5 günlük Allaha şükür sütüm var emiyo fakat doyduğunu nasıl anlayabilirim bugun doktor kontrolumuz vardı ve bebek iyi beslenmemiş dedi canım çok sıkıldı.Halbuki yettiğini düşünüyordum mama takviyesi alın dedi ona da alıştırmak istemiyorum
Merve_Kumsal90 Mhtpsrkn ilk 40gün için bebeğin doyma kriteri 24 saat içinde 3 tane 1 TL büyüklüğünde kaka yapmasıdır
Ece06 Mhtpsrkn ben o zaman her saat başı uyanıp emzirrdim en fazla uykusunu 2 saati kesinlikle geçirmezdim bi de emzirirken saate bakardım genelde göğsümde uyuya kalırdı hemen oyalardım o an devamlı emmeye devam etsin avuç içleri falan ayaklarını kollarını falan okşuyormuş gibi yapardım dokunurdum bazen göğsümü sallardım hafiften... 20 dk nın altına düşmezdim hiç emzirirken
Fbasturk Mhtpsrkn 2 saatte bir emzirin ,bezlerini kontrol edin cisli bez sayısı 5 ve üstü ise karnı doyuyordur ,karnının doydugunu kaka ile değil cisli bezle takip edilir
Mhtpsrkn KaSeAy karnına baktı canm derisini kaldırdı idrar da da renk değişimi vardı onlardan ötürü bunu dedi
Mhtpsrkn Merve_Kumsal90 kakası şu an maşallah arttı başlarda dediğin gibi az dı ama günden güne artıyo canım
Merve_Kumsal90 Fbasturk ilk 40 gün kaka doyma kriteridir( 24saaat için de3 tane 1tl büyüklüğünde kaka) . 40 günden sonra 6 ay çiş doyma kriteridir(24 saat içinde bir paket margarin ağırlığında çişli bez)
YgzEgeShn Mhtpsrkn canım ilk başlarda süt az geliyor zaten bir de bebek emmeyi tam beceremiyor o yüzden fırsatını buldugun her an emzirmeye çalış hem sütünde artar, mama verme hemen
Mhtpsrkn YgzEgeShn vermemeyi düşünüyorum canım dediğin gibi yapıyoruö eşimle ortak kararımız hemen mamaya alıştırmamak sütüm olmasa neyse ama çok şükür ona yetecek kadar akıyo biliyorum
Ipek09 Mhtpsrkn gizemito instagramda sayfaları mevcut ben sitesinden aldım trendyoldada var rorodükkan ‘ dan ki matları cok kaliteli cidden unigo kadar kaliteli ve fiyatı yarısından az araştırabilirisimiz ben memnunum
Dogam41018 Mhtpsrkn kilosu olması gerekenden fazla düşmüştür. Benimde ilk hafta öyle oldu mama takviyesi yaptık emzşrdikten sonra devam sütü verdim. Kilo alımı başlayınca kademeli olarak düşürdüm 1 ay sonunda devam sütü bıraktık sadece anne sütü aldı. Biberon zaten en son kendi reddetti. Ama mama takviyesi yaparken bol bol emzir gak dese meme ver guk dese meme ver. Böylelikle artacak sütün. Mamayı da ay sonunda kademeli olarak bıraktırırsın kılo alımı ıyı olursa sadece geceleri verirsin sonra onuda bırakırsınız 😉
KaSeAy Mhtpsrkn Anladım yine de karar vermek için cok erken biraz gözlemleyin sütün yetersiz gelirse mamaya başlarsın ama bence aç kalsa önce sen hissedersin. 5 günlük anneye bu tarz konusuyolar stresten bile sütün gidebilir. Bu tarz doktorlara uyuz oluyorm
Slalaylau Mhtpsrkn emzirme sıklığınızı arttırın daha çok küçük çabuk yoruluyordur memede uyuyordur uyuyunca doydu sanıyor olabilirsiniz belki bekleyin uyansın tekrar emmeye devam eder bir de iki göğsünüzü de verin 10 dakikaylaydı galiba 7 ayda unutmuşum 😅 5 günlük bebeğin iyi beslenememe kararını neye göre verdi doktor bilemedim bir ay dolunca 1 kilo civarı almış olur inşallah dert etmeyin sık sık emzirin gece uyandırın 2 saatte bir