Bebeğim emerken bi yandan eliyle beni itiyor. Memeyi bırakıyor sonra hırsla tekrar saldırıyor emerken ucuna gidiyor o sırada memeyi kaçırıyor. Acaba doydu mu diyip bırakınca ağlıyor ama doymuş oluyor çünkü kusuyor. Uçlarını emerse yara olur diye korkuyorum napıcamı şaşırdım. Şuan tekrar uçları yara oldu krem ve kantaron yağı sürüyorum acaba ondan mı yapıyor, emzik kullanıyoruz ondan mı acaba. Yoksa sadece oyun mu yapıyor geçici bir şey mi bilemedim