Tehay Kizlar bebegimi bi hastaligimdan dolayi 10 gun kadar emziremedim.ve emziremedigim icin kitle dahada buyudu.doktorim sut toplanmis dedi bazi kizlar emzirme danismanina filan soyle dedi ama bizim ulkede oyle emzirme danismani falan yok jinekolok var ebe var. Kizlar masaj yapmayi soyluyor ama dokununca aciyir o yuzden oyle guzel bi masaj yapamiyorum. Tecrubeli kizlara soruyorum ne yapmam gerek?
_caglabebek Tehay bendede olmuştu sıcak dusa girdim ve bol bol masaj yaptim bide sık sık o göğsünü emzir beyaz lahana yapragida iyi geliyirmus internetten araştır acisina katlan yoksa cok ciddi bir durum gecmezse mutlaka doktorabasvur
Nisanannesiiii Tehay bol bol emzir hatta emzirdikten sonra bile sağma makinesi ile göğsünü boşalt sürekli, lahana bana çok iyi gelmişti tavsiye ederim, ılık su da masaj, yapabilecek başka bişey yok.ama en faydalisi göğsü boşaltmak bol bol emzirin🤗
dilanisra Bende de ayni sey var bebegim suan 9 aylik 2 ayda bir gidip gogsumdun sut cektiriyorum benim ki yuva yapmis orada insallah sizinki gecer, emzirdikten sonra kalan sutu pompayla cekin iyi gelecek