D-G-Damla55
Bana estetik dikiş, bir şey sürmene gerek yok dediler. Ama benimki de kırmızı kırmızı. Bir de ufak beyaz iltihaplar vardı. Bebeğimin göbeğine kullandığımız alkollü bir sprey vardı. Onu kullandım 1-2 kez. İltihap siyahlasmisti, şimdi de gitmiş. Kremi kızarıklık için mi verdi yoksa iltihaplanma olmasın diye mi acaba