Bebeğim 40 günlük 20. Günden itibaren yüz üstü yatırmaya başladım. Aşırı derecede olan gaz problemim azaldı bu sayede. Fakat annem dahil çoğu insan böyle yatirmamam gerektiği konusunda uyarıda bulunuyor bana. Aranızda bebeği bu şekilde uyuyan var mı herhangi bi olumsuzluk yaşadınız mı. Bu arada bebeğim kafasını desteksiz bı şekilde yüz üstü pozisyonda sağdan sola çevirebiliyor.