Mom88 canım benim kızım da 4 ay aşısı oldu evvelsi gün dün ateşi çok yüksekti. Alnı 37 derece ama koltuk altı ve boyun altı 38.2
ydi. Ebemizi aradım aşıyı yapan, ateş bölge bölge değişiklik gösterebilir alnında olmasa da ateşi var 4 saate bir calpol ver üstünü incelt dedi. Öyle yaptım çok şükür atlatmak üzere. Ne ağır aşıymış 4 ay aşısı ya ☹️