Bebeğim 10 aylık. Cuma günü yani 4 gün önce sünnet oldu. Ve 4 gündür de bezi pipisine değmesin diye karton bardak danone kutusu koyuyoruz. Bugün baktım ki hep pişik olmuş yavrum. Doktora sorduk artık kutu koymaniza gerek yok dedi hem pişigi çok var koymayin dedi . Dediğini yaptım ama korkuyorum. Bezi pipisine yapışır diye. İçinizde var mı tecrübesi olan. Yapışır mı bezi?