Oğlum 20 aylık ve uykusuz bir bebek doğduğundan beri. Hala emiyor. Çok kararsızım bi yandan yas aralari az olur diyorum bi yandan oglumun hakkini yer miyim onla daha mi az ilgilenirim bebek gelirse diyorum? Kendi kardeşimle dokuz yas fark var arada. Yani o yüzden yakın yaşlı kardeşlere hep bi ozenmisimdir. Ama çok kararsızım. Zaten uykusuzum biraz daha kalırım diyorum rahata alısmadan. Sizler ne zaman yaptınız ikinciyi ve sonuçtan memnun musunuz? 😊