Evet kızlar bu iştahsızlıktanda öte .22 Aylık kızım. Bizim iştahsızlığımız doğuştan memeden iğrendi emmedi öğürürdü biberondan devam sütü içmedi, öğürürdü.. ek gıda 1 yaşa kadar hep kusmalı kusmalıııı, bırakın pütürlüyü çorbayı bile telefonla yedirirdim hep öğürürdü😢 Doktor kontrolleri hep düzenli gidiyordum tahlil vs yok bişey dedi. Evet çok şükür çok sağlıklı bir bebek (telefonla yediriyorum tabiki) 15. Aydan 20. Aya kadar bayaaa düzelmiş iştahı arttı eskiye göre ağzı yara oldu sar başa döndük bu arada
Sabah kahvaltısı önerileri istiyorum çokça (omlet pankek mücverleer bunlar imkansız hepsini çok çok denedim hatta üç gün önce yine denedim)
yumurta sarısı
avakdo
muz
irmik
hurma
Ceviz yada işte hep bu tarzda yapıyorum başka fikri olan varsa söylesin lütfen
Devam sütü vs 1 yaşından beri hiç içmiyor.
Asla süt kefir sıkılmış öeyve suyu içmez
bugüne kadar akşam yemeğinin tadını tek başına bildiği yok yutmadıpı için heppp yoğurtla heppp sıkıldı artık ama çarem yok😢😢 🐣😬(hep kendi yemesi için teşvik ettim mama sandalyesine saçtım saçıştırdım) aylarca çocuk yemeğe dokunmaktan iğreniyor eline yemek bulaşsın hemen sildiriyor