Toprak05 bebeğim doğduktan sonra kullanmıştım. Bikaç ay. Çok şükür gaz veya kabızlık şikayeti olmadı. Şeker oranıda düşük aptamile göre. Yalnız plus ı çıkmış bide. 2 numarasına geçince içeriği değiştiği için sevmemişti bebeğim. 5. ayda bırakmıştık mamayı