Mavi2021 Merhaba canım anneler ben daha yeni anneyim 1 aylık bebeğim var bişey sormak istiyorum 2 saaten fazla aralıksız emziriyorum tam uyucak gibi oluyor meme ağzından çıktığı an sinirlenip tekrar bulup emmeye devam ediyor bu normal mi ?
Hohomoromu Mavi2021 yenidoğan genelde sürekli emmek ister doymuyor olabilir mi belki oyuzden ayrılmak istemiyordur ve ya doysa bile bebekler annesnn göğsünde kendini güvende hisseder oyuzden orda kalmak ister çok normal bir durum kakasını çişini yapıyorsa düzenli olark doyuyordur
Elifgokk1 Mavi2021 benim bebeğim de ilk doğduğu zamanlar öyleydi sürekli çok emiyor diyorlardı bana ama 5 buçuk aylıkken bıraktıı ah keşke o zamanlara dönebilsek de emse bol bol 😒
Narin9 Mavi2021 çok normal 4 5 saat emzirirdiğimi. Biliyorum içim çekilirdi artık ama çektiğim an geri isterdi 😃 3 aydan sonra azalıyor
Mavi2021 Hohomoromu evet evet yapıyor bazen bende suphede kalıp mememi sıkıyorum sütümmü gelmiyor acaba diye ama degil geliyor
Mavi2021 Elifgokk1 neden öyle dediniz bilmediğimden soruyorum katı gıdaları vermek mi daha zor yoksa emzirmeyi mi özlediniz ? Beni ilerleyen zamanlarda ne bekliyor merak içindeyim de 😂
Mavi2021 elifhanimm 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ peki şuan bebeğiniz nasıl? Ben ilerde obazite olucak diye korkmaya başladım çünkü 😂
Mavi2021 elifhanimm yok onu biliyorum acaba boğazı mi çok açık ilerde katı gıdaya gecince de böyle mi olucak diye merak ettim😂