Evet kızlar başlıktan da anlayacağınız gibi benim bebeğim su içerken çok zorlanıyor hep boğazında kalıyor. Biz ilk başta biberondan su verdik şimdi eski tarz suluktan ya da bardaktan içiriyoruz . Ama her su içtiğinde boğazında kalıyor üzeri ıslanıyor üstelik. Bazen içmek bile istemiyor kaşıkla veriyorum. Kesin çözüm dediğiniz ben memnun kaldım dediğiniz bir suluk önerir misiniz bana ?