Mrsbayan Hanımlar merhaba bebeğimin 7. Dişini çıkardı şükür 🙏🏻 ama sürekli ağzı açık ısırmak istiyor. Onu kucağımıza alıyoruz omuzumuzu ısırıyor. Yere koyuyoruz ısırmak için saldırmaya çalışıyor hep ısırıyor ya acaba niye ? Kanepeleri ısırıyor.
leynanin_pembemantosuu Mrsbayan ay evet vallahi aynı oğlum 9 aylık 4 dişi var ama omzumu ve parmaklarımı ısırmak için kendini yırtıyor çokda kuvvetli maşallah çok can yakıyor kucağıma almaya çekinir oldum
Dasbaby Mrsbayan benimkide öyle kollarım hep ısırık izi. Ama olsun canı sağolsunn isterse kanatsın. Canım acısada Çok hoşuma gidiyor