Egelihayat 😂😂😂 emzirmeyi sonlandırıyorum . Göğüslerim fena rahatsız ediyor ne yapsam iyi gelir ..bugün 2ci gecemiz şükür kararlıyız ikimizde oğluşumla. Üzülüyor ama zamanı geldi yada gelmedi biraz yorulduk. üzgünüm bebeğim seni çok seviyorum 🙏
askbocusum_1 Egelihayat ya bende başlamayı düşünüyorum ama üzülüyorum korkuyorum 🤦🏼♀️nasıl kestiniz ve kaç aylik
kisgunesi-0102 Egelihayat ben bir anda kesmemistim sırf mastıt olurum korkusuna mesela geceyi komple kestim gündüz sadece öğle uykusunda verdim bı kaç gün bu şekilde devam ettirdim zaten süt azalıyor o sürede sonra tamamen emzirmeyi bıraktığımda sagdim sutumu azar azar biberonla icirdim oğluma bu şekilde kolayca atlattim göğüslerim hiç rahatsız etmedi çok şükür
Egelihayat kisgunesi-0102 ben gündüz çalışıyorum zaten emzirmeye gelmiyorum sadece işten gelince eniyoruz birde izin gününde emiyordu gündüzleri. Ama göğüslerim delirdi resmen
FHKK Cns1903 Sabun neye iyi geliyor sütün çekilmesine mi ? Yoksa sütün azalmasına mı bırakma aşamasında kullanmak istiyorum 🙈
Egelihayat merveeminaaa canım valla ben dün başladım kesme kararını zaten gece çok nadir kalkAr oda 1 defa olurdu ama sabah 6 olunca saat başı emmeye uyanıyordu . Dün ilk kesme gecemiz di yine sabah 6da uyandı emmek istedi salladım mecburen uyudu
CankizimRavzam Egelihayat sabun koymak hem ağrıyı sızıyı alır hemde sütun geri çekilir babaanne tavsiyesi etkili bir çözüm zaten ağrır 2 güne geçer bide sıkıca sar goguslerini
Egelihayat CankizimRavzam ah dokunabilsem sararım ama çok acı veriyor inanki.şimdi sabun koymaya gidiyorum
CankizimRavzam Egelihayat bilirim o acıyı şimdi ben burdan hissettim valla çok zor 😟 ama sabunu koy sürekli 2 3 güne sütun çekilir dediğim gibi bide sakın sağma işlemi yapma sütun daha çok gelir ve bolca maydonoz ve taze nane ye sütünü keser zaten emziren anneye önerilmez çünkü sütü keser sen ye ki ters etki yapsın 🌿
Egelihayat CankizimRavzam ortadan ikiye bölüp koydum bakalım sabunu hayrını görürüm inşallahhh çalışıyorum zor geliyor kollar ağrıdı tüm gün boyunca ama buna şükür ya idare ettim.ada çayı tüketmemi de söylediler 2 fincan içtim
Cns1903 FHKK bilmiyorum ki arkadasım bıraktıktan sonra göğüsleri çok şişmişti ağrıyordu o aşamada koydu 😊
Egelihayat susiron kaç aylık bebiş bende bir anda verdim karar 14 Haziran saat 21:15 te aldım karar 😂😂en son öğlen emzirdim ama pek üzülüyorum kuzuma