Kızlarım iyi akşamlar ❤️
ben yaklaşık 6 senedir İos Kullanıcısıyım İphoneden vazgeçemiyorum gibi bişey oldu Bütün serilerini kullandım En son 8 plus Kullandım 2 senedir de 6 s Plus Kullanıyorum Niye alta indin derseniz telefonumu çaldırdım Töbe 😂 O an onu aldım diyelim 🙄 ama Şuan Eşimle büyük bir Münakaşa içindeyiz Ben iPhone 11 istiyorum Lükse bak Sanarsın Şeyma subaşıyım 😂😂 Oda Beni Öldürsen ona Gidip de 7 buçuk milyar vermem diyor Ki Haklıda 😂😂 Gel sana İPhone X Alayım diyor İkimizinde Dediği olsun sen iPhonene Kavuş bende O parayı verdikten sonra İntihar Düşüncelerine girmiyim diyor Ama bilemiyorum Nasıl bi telefondur İyimidir kötümüdür alırsam pişman olurmuyum Açıkcası Fikrinize ihtiyacım var Bizene bacım demeden önce Kullananlara Yada eşi dostu kullanıp fikir beyan edenlere soruyorum Fazla şey yapmayın o yüzden Öptüm Kib bb 😂❤️