Kumsal06limonluKek Kızlar emzirdiğiniz için adet düzeniniz nasıl benim çok bozuk 1.5 yaşında kızım var emziriyorm ama adetim düzene girmedi bazen erken geliyor bazen geç geliyor bazen hiç gelmiyor gebelik yok ama insan yine de korkuyor sizin adet düzeniniz nasıl
ikiprensesannesi_06 Kumsal06limonluKek vallaah kızım 6 aylık oldu daha adet gorucem bende emziriyorum burda bekliyeyim bari🤦
Tuna-123 Kumsal06limonluKek kızım 14 ama 13 aylıkken oldum ilk adetimi oda oldum sayılmaz ya işte şimdi bir hafta geçti olacak gibide durmuyorum 🤷♀️
fndmtlu Valla 3 aylık bebeğim var sadece 1 kez adet gördüm lohusalıktan sonra. Bilmiyorum gecikme var mı korunmama rağmen korkuyorum
ikiprensesannesi_06 Kumsal06limonluKek vallaaha korkuyorum gidemiyorum da hasteneye catliycam adet olsaydım rahatliycam ama yok olmuyorum kafayı yemek üzereyim🤦
Kumsal06limonluKek ikiprensesannesi_06 eminim gebelik yok çünkü son adetimden sonra ilişki yaşadık ama şüphelendim bugün sordum eşime hamile olabilir miyim diye yok olamazsın bişey yapmadım ki dedi hatta şakaya vurdum ben uyurken filan yaptın mı yoksa diye yok yok korkma gelir adetin dedi ama yok anacım korkuyorum
Kumsal06limonluKek Tuna-123 Sedonay ikiprensesannesi_06 ikiprensesannesi_06 Kadın olmak ne kadar zor ya bekarken ne güzel hiç böyle sorunlar yoktu
Ayse201986 Bende yaşıyorum aynı durumu kızım 4.5 aylık oldu 2 defa oldum düzensiz bakalım bu ay nasıl olacak. Gecikirse bir kür gördüm onu yapacağım tekrar…