D-G-Damla55 Kızlar bizim gibi olan var mı. Sürekli memeyi sokuyorum ağzına aç bırakmıyorum. Kilo alışı da iyi ama sarılık gitmiyor ve benim canım çok sıkılıyor. Doktor da 2 ay sürebilir dedi sizin başınıza geldi mi
Perfect_woman D-G-Damla55 evet tam 2 ayın sonunda geçti emziriyodum sürekli beyaz ışık altında yatırıyodum anca geçti 2 ayda
Yelda35 D-G-Damla55 canım biz uzamış sarılık olduk anne sütü tam yetmediği için mama takviyesi yapıldı sarılıktan sonra kesildi mama sana tavsiyem 30 veya 60 cc mutlaka mama ver (vitamin olarak düşün) öyle atlata bildik
aleyyy D-G-Damla55 bizimde uzamış sarılığımız vardı 2 ay 8 günlüğüz kilo alımı vs herşeyi çok iyi di sarılık değeri düşüktü zaten. Bende çok kafama taktım gören sarı bu çocuk beslemiyorsun falan diyip strese sokuyordu beni. Ama korkulacak birşey yok geçti gibi bişey bizimkisi haftaya kontrole gideceğim. Sakın stres yapma
Merve-HanifeDuru 3 ay sürenlerde varmış siz bol bol emzirin ve su verin 1-3 çay kaşığı idrarı ve kakasıyla atacak hemencecik anne sütü sarılığıda olabiliyor
D-G-Damla55 Mevakemaleyna canım inşallah atlatırız. Biraz fazla uyusa sarılık artıyor endişesi içindeyim
Araseymen D-G-Damla55 benim oğlumda da uzamış sarılık vardı ve 13lerdeydi sarılığı 2.ay bitti bi kaç gün sonra kontrole gidince 8 edusmustu doktor artık dahada düşer korkulacak bisey yok demişti.ama sarılığın temeli altında yatan sebep araştırılmalı mesela oğlumda troid yüksek olduğu için sarılık uzun sürmüştü o düşünce sarılıkta düştü.
D-G-Damla55 Araseymen bizim de kan uyuşmazlığımız var ama ben iğne vurunmuştum ama ondan olabilir belki çünkü tahliller temiz çıktı
Merve-HanifeDuru Hayır canım sürekli emzirmen lazım sütün yararlı olduğu için bol bol emzir dedim ☺️ D-G-Damla55
Mevakemaleyna D-G-Damla55 korkma uzamış sarılık 2 saatte bir emzir kuzum benimki hic uyumaz hep memede ve 1 ayda 2700 den 4440 oldu bol bol emzir yeter doktora gidiyom bu senin sütünden dolayı 2 3 aya kadar gecer dedi bana
DuyguElahmet D-G-Damla55 sarılık değeri düşse bile cilt renginin düzelmesi biraz zaman alıyor malesef 🙄 bizim öyle olmuştu
DuyguElahmet D-G-Damla55 2 aylık olduğunda tamamen bitmişti. Sizinkide azalmaya başlar üzülme annesi geçiyor hepsi Allah başka dert vermesin
2ogul-annesi D-G-Damla55 biz 18 den dönmüştük mavi ışık tedavisi almıştık 2 gün öyle düştü bide sütümü sagip bol bol vermiştim yetmeyince mama idrariyla gitsin diye 12 ile taburcu olmuştuk yenidoğan yoğun bakımından
_eay_ D-G-Damla55 aynı durum bizdede vardı hicbisey çözüm olmadı emzirmek süt sağmak anne sütü sarılığı teşhisi koydu doktor ve 72 saat hiç anne sütü vermedik sadece mama 4. Gün düzeldi anne sütünü sagip buzluguna attım o dönemde