ikiprensesannesi_06 Kayıt çıktı randevu alın diyo eşim tıklayıp girdiğinde iki seçenek sunuyo onlar neler bilenlerinix varmı hangisini secmeliyiz
Yelda35 ikiprensesannesi_06 ikisinde aşı biri Alman (biontech) diğerini bilmiyorum hangi ülke olduğunu çoğunlukla biontech vurduruluyor ama tercih sizin canım
Deletedmom_16 ikiprensesannesi_06 yani kusura bakmayın da bu kadar da bilgisizlik… ne diyeceğimi bilemedim. Şifa olsun.
Deletedmom0099 ikiprensesannesi_06 sinovac diğeri de çin aşısı ama şuan yok zaten sadece biontech var ellerinde bende yarın biontech olucam
ikizlerinannesi2985 ikiprensesannesi_06 sinovac canım, çin aşısı. çevremde bir kaç tanıdığım doktor var hepsi biontech oldu. ben de biontech için aldım randevu. koruyuculuğu da daha yüksek diyorlar
ikiprensesannesi_06 Deletedmom_16 nerden bileyim ben bilmiyorum soruyorum ki öğreneyim iki seçenek koymuşlar ama ne olduğunu bilmiyorum onun için soruyorum ne yapıyım
Solocann Deletedmom_16 acaba hayatında kaç kere virüs aşısı oldu daha doğrusu olduk normal değilmi bilmemesi yani bazen yorum yapmak için yazıyorsunuz bu sorunun neresi linçlik söylermisiniz 🤦🏻♀️
Ballipankek Deletedmom_16 kesinlikle katiliyorum yani esidemiduymamis hic ben haberlere asla bakmam ama hepsini biliyorum bi yerlerden olusmus kulak asinaligi ayrica bu google yazincada cikiyor ben olsam google yazardim
Deletedmom_16 ikiprensesannesi_06 ama aylardan beri hiç mi haber izlemediniz, hiç mi gazete okumadınız, hiç mi bir yazar, gazeteci takip etmiyorsunuz?? Neyse..
Es-Es123 ikiprensesannesi_06 haber izleyin araştırın okuyun, bilmemek ayıp değil ancak etrafınızda olan olayları araştırın.
biregesevdasi ikiprensesannesi_06 sokaktan geçen 5 yaşındaki çocuğu çevirip sorsan onlar aşı ismi biri çin diğeri alman der bu devirde bu kadar haberler internet vs derken bilgisiz kalmak ne bileyim.
Mom084 ikiprensesannesi_06 anam ariyoz meşgul sabahtan beri mhrs de açılmıyor gına geldi bizede eşim e çıkmış 🤷🏻♀️
Dmt-01 Mom084 aynen bende bi türlü randevu alamadım ama sırası gelen randevu almadanda gidebiliyormuş aşı için bende oyüzden cuma günü gidecem sağlıkocagına ama yarın bi arayıp haber verecem yinede boşa gitmeyim
Deletedmom_16 Solocann linç mi?? Bence siz şuanda araya girip de konuyu uzatmayın derim ben. Dünya alem duydu bunu. Çok ilginç
ikiprensesannesi_06 Solocann vallha korkar oldum post açmaya böyle kişilikler cikiyo bazen neyse susucam artık
Alpingo ikiprensesannesi_06 şuan sadece biontec aşısı var,sinovac aşısı seçeneği sadece 2. Doz olcaklar için,biontec olcak eşiniz..sanırım hiç takip etmiyorsunuz