Zeynepugur Hamileyken 2 kere tetanoz aşısı oldum herkes gibi, sağlık ocagında ki hemşire dogum dan sonra da vurulmam gereken bir tarih vermişti bana o tarihte yaklaştı. Yaptırmayı düşünüyorum. Aranızda yaptıran var mı
hberfin Zeynepugur ben yaptırdım doğumdan 4 ay sonra bide bebek 1 yaşına girince var diğerinin tarihini bilmiyorum ama yaptırırım sanırım
Ayalayay Zeynepugur koruyuculuk süresi fazla oluyor. İlk hamileliğimde 2 doz yaptırdım sonra çağırmışlardı gitmedim. Hamileliğim 4 yıl sonra oldu doktorum tetenoz aşısını yaptırmamı istemedi gerek olmadığını söyledi . Yaptırmadım Sezaryen oldum sıkıntı olmadı. Kadın doğum doktorunuzdan Bilgi alabilirsiniz
Zeynepugur Renk 2 ay 22 günlük olmuş olucam ben yaptırdığım zaman, siz hatırlıyormusunuz bebeginiz kaç aylık tı yaptırırken
Renk Zeynepugur valla beni doğumdan sonra bi zaman çağırmışlardı ama ben geçen hafta aklıma gelip yaptırdım 😁😁😁 Bana aşı yapcaktınız dedim, tamam yapalım hemen dediler. Bebeğim 9.5 aylık 😁😁😁😁 Zamanı olsa geçmiş derlerdi heralde.
Candanotemm Bebeğim 3 aylıkken yaptrdm hamilelikte 2 doz olmuştu bu da son olsun dedim, hemşire de bu dozla beraber 10 sene korur dedi. eğer 5 doza tamamlanırsa ömür boyu demişti
Kbraras Zeynepugur ben yaptırıyorum canım ebemiz hatta hepsini vurulmassan ikinci gebeliginde baştan başlarız vurmaya demişti