anbdcsoed Arkadaşlar emziripte aşı olan arkadaşların tecrübelerini almak istiyorum.. aşıdan sonra bebekte herhangi bir yan etki oldu mu acaba?
Melodixxx anbdcsoed ben oldum yarında 2. Dozumu olacam.bebeğimde 9. Ay aşısı olack ilk dozda ne bende ne bebeğimde belirti olmadı ama yarın ben covid o da kendi aşısını olacak diye korkuyrm inş etkisi olmaz
anbdcsoed Melodixxx 🙏çok geçmiş olsun,sıkıntısız atlatırsınız İnşaAllah 🙏benim de bebeğim 7,5 aylık biraz endişelendim işin aslı