Poziomka gögüs ucu derken kahverengi halka kısmından mi bahsediyorsun 😊 benimde o kahverengi kısımda beyaz beyaz minik minik sivilceye benzer şeyler var ama sivilce degil. Ucu beyaz, dedigin gibi tırnaklayınca gidiyor. Annem yağ bezesi onlar dedi. Sütün yağlı oldugu icin dedi. Doğrumu bilmiyorum tabi ama nerdeyse 2 senedir hep var bende bu. 2 ve 1 yaşında iki cocugum var. Oglum emmiyor ama 1 yaşındaki kızımı emziriyorum.