duzenlianne ben baya gecikmişim arkadaslar tavsiyelerini yazmıs. Bende bizim izledigimiz yolu yazayım. Doktorumuz bize sadece hametan vermişti ama gecirmedi gün gectikce dqha da kötü olmustu baska bir doktora gittigimizde elecon diye bir krem verdi ama kortizonlu bir krem 3 gün kullanılıyor aynı gün gecirmişti. Solnaya baslayınca da hametan ve fito yu birleştirip sürmeye baslamıstım cok iyi gelmişti. Bi de boyle hassas cildi olan bebeklerde o kısımlar hep kuru kalmalı sürekli pamuklu nemli bezle temizlenmeli