Selam🤗 Ben bebeğime gün içerisinde tek başıma bakıyorum. 3 aylık bebeğim. Gün içinde onunla nasıl oynadığımı size anlatmak istedim. Siz de nasıl oynuyorsunuz lütfen Ay belirterek paylaşın birbirimize fikir olsun 💞
Sabah kalkıp onu yatağından alırken neşeli bi Günaydınla başlıyor sabahımız.
Alt değiştirme yüz yıkamadan sonra yatağına koyup yakınına renkli objeler bırakıyorum. Ben kahvaltı yapıyorum. Bazen bu bir toka da olabiliyor elime ne geçerse.
Biraz geçtikten sonra mızmızlanmaya başladığında emzirip uyutuyorum.
Uyandığında tekrar koca bir günaydıııııınnn.
Alt değiştirirken kafama oyuncak ya da renkli çorap vs takıyorum onlara odaklanıp çok eğleniyor. Sonra en sevdiği bi kaç oyuncağıyla sklanbaç oynuyoruz. Gözüyle takip etmesini istiyorum. Hadi saklandı lola yakala yakala gibi.
Ardından sıkıldığında koridor aynasına kendini gösteriyorum onunda çok seviyor orada da hikayeler anlatıyorum. Aaaa Kayra bugün yeşil giyinmiiiiş gibi gibi.
Her şeyi oyuncak yapıyorum. Pet şişenin içindeki su. Islak mendil dakikalarca oynatabilirim. Ayaklarıyla gaz masajı yapar gibi karnına çekip 2 ayağıyla telefon görüşmesi yapar gibi konuşuyorum. Kayra bugün kimi arayalım? Aaa babayı arayalımm gibi gibi. Gazının çıkmasına da etkili oluyor.
Çamaşır katlama ütü gibi şeyleri de ona anlatarak ve dokundurarak yapıyorum.
Not: Tüm bu anlattıklarım her gün olmuyor tabi ki günü gününe bebeklerimiz de biz de robot değiliz. Şu zamana kadar sevdiği tüm şeyleri yazmak istedim. Şimdiden güzel tavsiyeleriniz için teşekkürler 💫