Kızlar akşam yemeğinden sonra bana bir şey oldu bi yorgunluk halsizlik uyuya kalmışım kalktığımda afedersiniz bayağı kustum akşam yemeğinde tavuk vardı o mu dokundu yoksa üşüttüm mü bilmiyorum kızımı da emzirmiştim kötü olmadan önce bir şey olur mu içim içimi yiyor 😔😔