Doğum esnasında (doğumum sezaryenle oldu bu arada)çok fazla stres yapmıştım 1 gece öncesinden sezaryen videosu izleyip doguma gittim aslında hissetmediğim halde çığĺık çığĺığa kaldım acımadığını anlayınca sakinleştim bu sefer de bebek cıksın diye malum karnıma bastırdılar ben nefes alamıyorum dedim dehşete kapıldım bunlari düşündükçe hatırlıyorum kızımı gösterdiler sonrasında sakinleştirici vermişler zaten.Ameliyattan yana hiç sıkıntı çekmedim bir kere sezaryen yerim ağrımadı ilk yuruyusum de cok kolaydi ama bu bastirma hissi bende panik olusturmus lohusaligim igrenc gecti esimin tum sulalesi bendeydi simdi k.validem sayesinde hayatim igrenc gecen hafta normal otururken aklima dogum ani geldi ve muthis bir kalp sıkışmasi yasadim ara ara hep geldi dun kalp doktoruna cıktım bir sorun yok dedi cok sukur acaba cok mu stres yapiyorum yoksa panik atak mı bu ?