Ilk defa aldim kizlar normalde rinso matik kullanıyorum ama sivisini aldim renkli ler icin almışım aceleden farketmedim ama ben özellikle beyazlar icin istiyodum bidr bebegimin çıkmayan lekelerine denicekdim . Renkliler ve beyazkar icin olanı varmis onunka degisemmi yoksa ariel mi alsam .
Sıvı mı iyi matik mi iyi sizce onuda sorayım