Masalikoo bebekler agladigi zaman hemen bakma canım. Hemen koşarsan senin gelecegini bildigi icin sürekli aglayacaktir, benim ilk oglum kolikti, onda cok çektim ama 2.cocuktan sonra tecrübelendim 😂 kızım kolik degildi. 4.aydan sonra agladigi zaman hemen gitmiyordum yanina. Kendi kendine söylenip uyuyordu. Bazen inatla agladigi zaman gidiyordum sallayinca hemen uyuyordu. Birde uyutmak icin zorlama. Uykusu gelince o sana sinyal veriyor zaten. Mesela gece 10 bizim uyku saatimiz. Şuan oglum 26 aylik, kızım 12 aylik. Saat 10 da ikisinin sütlerini icirir, geceliklerini giydiririm. Sonra hop yataga. Tabi hemen uyumak istemiyorlar, yatakta oturup oyun oynuyorlar felan yada kizim agliyor bazen, uyumak istemiyor. Bu arada ışıklar kapalı tabi. Kendi haline birakiyorum ikisinide. Odada koşuyorlar, yataktan hopluyorlar, sonra ikiside yerde uyuyakaliyor 😂 yataklarina koyup bende uyumaya devam ediyorum. Yani demem o ki sen rahat ol, aglayinca hemen koşma. Her dedigini hemen yapma. Uyutmak icin zorlama. 🤷♀️ 2.cocuktan sonra tecrübelerim bunlar diyebilirim 😂