Şekerli yiyecekten kasıt nedir , meyve mi yoksa markette satılan paketli ürünler mi . Şekerin hiç bir faydası yok vücudumuza, ve zararı var .
Daha sağlıklı şeyler verilmesi tarafıriyim, şeker binevi uyuşturucu benim için ..
Herkesin kendi tercihi elbette ama