Karakiz1 Ben buna yorum yapamcam ama post acılınca merak ettim regl 7 gun kala korunmasz iliskide gebe kalınabilirmi yumurttlama gunu ozamn olmuyor die biliyorum linclemeyin bilgim yok
Duyulurum Karakiz1 herkesin döngüsü farklı oluyor o yüzden bir şey diyemeyiz. Ve içeride ne olduğunu bilemiyoruz belki o ay iki defa yumurtladik… Her şey olabilir dikkat etmek lazım
Bebegmmm Bir pozitif bir negatif çıkan iki test oluştu. Karın ağrım geçti beyaz yoğun akıntım başladı başkada hiçbir belirti yok şuan
Bebegmmm Duyulurum o akıntılar bitti . Ama yine adet olmadım .acayip yorucuymus bu doğum sonrası ilk adeti beklemek