Bebeğimin boğazınaa birşey takılmş sanırım . Sürekli böğürüp duruyor . Bidefa çok kötü kustuu . Şimdi emmek bile istemiyor . ek gıdaya geçti kayısı ile elma verdim acaba onlar mı takıldı . Ne yapmam gerekiyor çok kötü kusmasına rağmen geçmedi . Kılda olabilir hiç bilmiyorum 🤷🏻♀️