Merhaba.2yaşini dolduran oğlum konuşmadığı için kreşe vermeye karar verdim.2 gün gittik 15dakika kaldik,yanindan ayrilir ayrilmaz ağladı ,benden hiç ayri kalmadi şimdiye kadar,aslindan cok erken kreş için bence 3 yaş iyi ama konuşmasini desteklemek ve işe başlamak icin vermek istiyorum.Ama ayrilma ve kreşe alişma nasil olacak bilmiyorum.Yarin yarim saat kalmasini istiyorum orada ama ben yaninda olmadan,ama biliyorum ki zor olacak,travma da yaşatmak istemiyorum, gözüme uyku girmiyor ,sizler nasil başardiniz kreşe veren anneler , düşünceleriniz neler kreşe için?