selin-1903 1001 Çiçek yayınlarının “bebekler öyküleri 1+” serisini çok sevmişti kızım.
Bebekler için; banyo öyküleri, uyku öyküleri, doğum günü öyküleri, anne öyküleri, yavru hayvan öyküleri, uyku arkadaşı öyküleri diye çeşitleri var.
aynı yayınevinin “kediciğin uyku vakti”, “babacığa öpücükler”
Ay’ı Kim Çaldı
Ay’ın İlk Arkadaşları
Tavşan Dinledi
Eyvah Kalbim Kırıldı
Karınca Lui
Mutlu su aygırı
Aç tırtıl ( bunu çok şiddetli tavsiye ederim, en sevdiklerindendi.)
Zıtlıklarla Dünyamız (kapakçıklı kitap, kapaları kaldırıp arkasındakileri bulmayı çok sevmişti)
Şekillerle Dünyamız
Annemi Neden Çok seviyorum
Harika Şeyler Yaşayacaksın
Uğurböceği Uç Uç Lusi
Şok markete gelen kitapları da alıyorum genelde, isimlerini net hatırlayamıyorum şu an ama oradan aldığım kitapları da seviyor.
yükselen zeka yayınlarının cırt cırtlı kitabını da başlarda çok sevmişti, ezberleyince ilgisi azaldı. Gösteriş yapmak istediğinde çıkarıyor ortaya😹
Benim İlk Yapıştırmalarım serisi de güzel, çıkartmaları çok hoşuna gitti.
Parıltı Yayıncılık’ın Muhteşem Çıkartmalar serisini de tavsiye ederim. Mevsimler ile ilgili olanları alıyorum şu sıralar.
kitap alışverişlerini bkm ve amazondan yapıyorum. Son yazdığım çıkartma ve yapıştırmalı kitapları trendyoldan almıştım.