HazelSeren yanlış hatırlamiyorsam oglum 7-8 aylikken felan boğaz enfeksiyonu gecirmişti. Ilk başlarda atesi 38 di am sonra 39,5 olunca hemen acile gittik. Acile gidince orda tekrar ölctugümüzde 38 di ,bi inip bi çıkıyordu hep. Bizede doktor antibiyotik yazdi, birde calpol varsa ondan ver dedi. Gunde 2 defa sabah ve aksam antibiyotik kullandim ve her 4 saatte bir calpol veriyordum. Atesi 38,5 ve üstü olunca duş aldiriyorduk. Tam 4 gün sürdü bizimki. 3.gün annemle konuştugumda ayağının altina viks sür demişti. Bende oglumun ayağınin altina viks sürmüştum. Bu da atesi düşürüyordu ve 4.gün atesi hep 38 di. Viks sayesinde mi yoksa ilaclar sayesinde mi 39 olmadi hic. Ama 4.gun sonunda tamamen iyileşmişti ve birden iştahida açılmıştı. Gecmis olsun canim.