gktgbsracl Kızlar oğlum 15 aylık sadece anne sütü alıyordu kendi kendine bıraktı ve akşam yatarken gece çok ağlıyor keçi sütü denedim içmedi normal süt denedim içmedi ne vereceğimi şaşırdım
Cheddar gktgbsracl gün içinde güzel besleniyorsa bişey içirmenize gerek yok. İlla içmesi gerekiyorsa kefirde deneyebilirsiniz en azından diğer sütler gibi katkı maddesi yok, daha besleyici
Mom44454 gktgbsracl benim oğlumda içmiyor anne sütü gün içerisinde mutlaka kefir yoğurt vermeye çalışıyorum güzelce besliyorum süt vermiyorum aşırı gaz yapıyor sindiremiyor
gktgbsracl Cheddar Kefir veriyorum gece yatmadan ama onu da haftada 2 su bardağı sadece geceleri çok uyanıyor açıkıyor çok ek gıda yiyen bir bebek degil.
Aydanaydin Mom44454 bebeginiz kac aylik bende ikizlerim var 13 aylik gunduzleri ek gida aliyorlar ama geceleri 12 ve 4 gibi aclik oluyo mama veriyodum devam sutune basladim siz nasil kullaniyordunuz sulandirarak tokluk yaratirmi tek seferde ortalama 150 ml aliyolar
Mom44454 Aydanaydin yarı yarıya sulandırarak veridm sonra doktorum onlar para tuzağı illa vereceğim diyorsan günde bir bardak normal inek sütü ver dedi ama 13 aylık olmuş artık gece beslenmesini kesebilirsiniz ben kestim çok rahat etmiştim hemen akşam öğününü güzel beslerseniz rahat olur