Merhabalar anneler.. Kızım 9 ay 13 günlük. Normalde gece ağladığında vs meme verirdim alırdı. Son zamanlarda gece mızırdandığında meme almıyor kendini geri itiyor ağlıyor. Emzik veriyorum alıp uykuya geri dalıyor. Bu durumun çok üstünde durmadım. Uykusu çoktur gece emmek istemiyordur diye gündüz öyle bi problemimiz yoktu çünkü aşırı ancak bugüne kadar. Sabah 7 gibi uyandı emzirdim onuda zar zor aldı biraz. Daha sonraları gün içinde almadı asla normalde uykudan önce emziriyorum. Meme vermek için kucağıma aldığımda ağlıyor kendini geri itiyor. Akşam üzeri bir kere aldı. Bir de uyumadan önce hoplaya zıplaya derken öyle aldı. Meme reddi mi bu anlamadım. 9 aylık oldu bu aylarda da olur mu yahu. Aklıma bin bir türlü şey geliyor. Sütüm mü yetmiyor memeyi mi bırakacak vs. Dişi çıkmadı henüz patlayacak falanda ondan mı yapıyor ki. Birde geceleri kendisi uyanmadan vermeye çalıştığımda da almıyor gene aynı ağlıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Yarın yine aynısını mı yapacak bilmiyorum. Tecrübeli annelerin tavsiyelerine ihtiyacım var. Ne yapmam gerekiyor😔