Gzde07 oğlum haftalık 200gr alıyor. Yani ayda 800 gr yapıyor. Sanki 1000gr almalıymış gibime geliyor. Aç mı kalıyor yavrum diyorum. Bezleri bazen çok dolu bazen orta bazende az dolu oluyor. Biberondaki mama Bitsede boş boş çekmeye devam ediyor. Yavrumu aç yatırıyorsam çok üzülürüm 🥺