Merhaba tecrübeli anneler. Bebeğim 29 günlük 2.haftadan itibaren yüzünde minik kırmızı sivilceler çıkmaya başladı. Normal dedim bekledim geçmesini. Daha sonra başında da saç diplerinde çıkmaya başladı. Hemen koştum doktora. Normal olduğunu söyledi doktorumuz da. Ama bugün boyun kısmında ve göğüs kısmında da çıkmaya başladığını farkettim. 😥 yediklerime çok dikkat ediyorum , duş ürünleri mustela , yıkama ürünleri üni baby. doktora daha 4 gün önce gittim ama içim içim yiyor. Benzer durumu yaşayan var mı paylaşırsanız çok mutlu olurum. 😥