Ben de bebeğim 28 günlükken ilk dozu biontech oldum hiç yan etki olmadı emzirdim yakalanma ve yakalanırsak ağır geçirme korkuları daha ağır bastı ve çok iyi araştırdım hem internette hem üç doktora sordum biri çocuk doktoru biri kadın doğum diğeri dahiliye hepsi önerdi