Başlıkta da olduğu gibi güzel anneler bebislerinize neler kullanıyorsunuz şöyle soyleyeyim illa pahalı olacak diye birşey yok herkes kendi gücü yeteni yapabilir zaten hee herşeyi en pahalı dini alipnkullananada saygım sonsuz olsa hepimiz en güzelini kullanalım kuzularimiza maksat muhabbet olsun hemde eksik bişey yapiyormuyuz veya faydalı olarak belki biseyler öğreniriz benim oğlumun cildi çok hassas 20 aylık şuan kuru bı cildi var bebek yağı alerji yaptı mesele şuan yaz geldi sıcakta bacakları yüzü felan kabarıyor kasiyinca dhaa kötü oluyor bende hametan sürüyorum onun için onerbiliceginiz orta halli kremler varmı yada günlük kullandığınız mutlaka su desiginiz nemlendirici de olur yaz geldi güneş kremi sürüyorum mutlaka dışarı çıkmadan bu şekilde şimdi hergun dus almamız başladı kışın iki günde bir aldiriyordum onun dışında dişlerini fircalisiyoruz bu şekilde sizler neler kullanıyorsunuz günlük rutinleriniz neler şunlar şunlar elimin altında mutlaka vardır dedikleriniz veya bana onerbiliceginiz alerji kremi varmı bu kabarcıklar için(sıcaktan oluyor)