Gzd35 Bazen düşünüyorum bekar olsaydım şöyle yapardım böyle yapardım baba evinde mi daha mutluydum yoksa kendi evimde mi sizce kızlar hangisi daha rahat
elifhanimm İkisinde de istediğim gibi takılıyorum ,iki evde canım ama kendi evim tabi bir başkaaaa ,koca evi değil bizim evimiz ayrıca hıh
Gzd35 minnostospik koca evi derler yaa ona nispeten söyledim bende kendi evimde rahatım tabi ama baba evinde sorumluluk yok
bidibidibidi Gzd35 o zaman analarımız babasının evine gitsin madem baba evi daha iyi 😀😂 sıkıntı yoksa tabiki yuvamı seçerim bro acıların kadınıyım çekerim bütün dertleri
Tomriss Gzd35 kesinlikle kendi evimde rahatımm keşke daha önce evlenseymişim kocişimle de erkenden evime yerleşseymişim giden yıllarıma üzülüyorum şuan 😁🥰
Tatlican Gzd35 Herşeyin normalinde gidenim abartıya kaçıp sınırları zorlayan bir kişilik değilim oyüzden anne evindede eş evindede isteklerim karşılandı çok şükür 🤲
bala86asel Gzd35 ikiside Seçemedim baba eve gidince kendi evimi özlüyorum buraya gelince onların evini