Ocakannesii Kızlar 6 aylığız ek gıdaya başladım iki hafta falan oldu merak ediyorum pütürlü gıdalara geçiş ne zaman başlıyor şimdilik sulu ve pütürlü olmayacak şekilde veriyorum kaçıncı ayda başladınız ???
E-ANNE Ocakannesii boğulmayacağını düşündüğün sürece çok az pütürlü verebilirsin zaman kuralı yok bebişle alakalı
ikizlerinannesi2985 Ocakannesii doktorum 8.aydan sonra pütürlüye geç dedi. şimdilik ben de blenderdan geçiriyorum
Hilal06a Blendır kullanmayın sebzeleri çatalla ezin zaten tamamen pürüzsüz olmuyor çatalla ezince yavaş yavaştan pütürlügünü artırırsınız bebeginize göre
Qawsedrf Cam rendeden sonra çatalla ezip verdim çorba dışındakileri bir sıkıntı yaşamadım. Blenderdan geçirirseniz her şeyi geri dönüşü çok zahmetli olur
asz Ocakannesii ben hiç blendr tarzı yapmadım.(kahvaltı hariç. 6.ay bitince onu da yapmadım daha)hep pütürlü verdim.yedirirken de minik minik veriyordum bu süreçte.gün geçtikçe de pütürlünün miktarını minikten büyüğe doğru arttırdım.8.ayda artık kendi yiyebiliyordu.
Elfydr Ocakannesii ben duruma göre Pütürlu duruma göre pure veriyorum. Çorbalar mesela hep taneli oluyor. Doktorumuz günde 1 defa mutlaka kuzu kıyma yesin dedigi için onu sebzeler ile pişirip pure yapıyorum. Suan 10 aylik.olduk ama 7. Aydan beri elim ile parça parça ağzına makarna gibi besinlerde verdim. Suan hiçbirinde sorun yaşamıyoruz.
EslemEva_23 Ocakannesii ne kadar erken verirseniz o kadar iyi cünkü blendr yapıp verirseniz ilerde kabul etmiyorlar pütürlü
1Yildirim Ocakannesii blender mümkün mertebe kullanmamak gerek. Kullanılacaksa da çok çekilmemesi uygun olur. Pürüzsüz püreler artık önerilmiyor. Ben şahsen buharda haşlayıp çatalla ezerek verdim hep. Ya da cam rendede rendeledim. Bebeğim başta zorlandı tabii. Ama eğer bebeğim uzun uğraşlar sonucu başaramasaydı püre kıvamına getirmeyi düşünebilirdim. 😅