pasaminannesi06 Hanımlar bebeler kac öğün yiyor gelisimler ne duruma emekleme konuşma neler yapıyorlar biz 19 Temmuz doğumluyuz
Suledogan05 pasaminannesi06 Bizde 19 temmuz dogumluyuz gunde 4 kere mama yiyo sabah kahvalti yapiyo oglen corba iciyo ara ogun yogurt meyve veriyorum aksamda köfte felan yapip veriyorum Surunuyo emekliyo koltuklardan tutup kalkip yuruyo baba dede felan sesleri cikartiyo bide acayip çıglık atiyo