SvdnrA 22 günlük bebeğim de göz kapağı düşüklüğü var ve marcus gunna sendromu beslenirken oluşuyor , doktora gittik fakat şu an hiç bir tedavi önermedğini söyledi başına böyle bi durum gelen var mı varsa gectimi önerdğiniz bi doktor varsa sevinirim ..
Prens03 SvdnrA bizimde var cnm 3 aylık bebeğim dediğin gibi şu an yapılabilecek bi şey yok dedi zararlı değil dedi gözünde sıkıntı yok
Yarencikk Prens03 merhaba 2 aylık bebeğim var gözünde pitoz var ameliyat diyor gittiğimiz bütün doktorlar sizin geçtimi acaba büyüyünce yada herhangi bir operasyon geçirdi mi yardımcı olursanız sevinirim
Nerminumay  https://imgyukle.com/i/JiMJMj https://imgyukle.com/i/JiMrJo Benim de bebeğimin bu şekilde bu durumu yaşayıp sonrasında düzelen var mı?
Ddm_efn_dlr Nerminumay benim kızımda 30 haftalık dogdu aynı sekildeydi sol gözü daha küçük duruyor göz kapagı şiş zaten biz sürekli rop muayne oluyorduk bir prof doktor baktı büyüdükçe geçer dedi geçmezsede tedavisi var dedi ama 7 yasına kadar beklicez dedi cok şükür şuanda bir problem kalmadı eşitlendi
Nerminumay Ddm_efn_dlr umarım bizimki de düzelir benim kızım şuan 2 aylık doğum kilosu 2600 dü küçük doğdu ilk zamanlar hiç açamıyordu
Ddm_efn_dlr Nerminumay benim kızım suanda düzeltilmiş 7 ay 15 günlük kronoloji olarak 9 ay 24 günlük 5 ayında felan tam düzelmeyi gördük merak etmeyin inşalllah gecicektir
Nerminumay Yarencikk merhaba düzelme var mı ? Fotoğraf yükleyebilir misiniz?benim bebeğimde de var şuan 4 ay 15 günlük
Yarencikk Nerminumay Merhaba düzelme olmadı götürdüğümüz bütün doktorlar ameliyatsız tedavi olmadığını söyledi 3 aylık benim bebeğimde 1 hafta önce ameliyat olduk şuan gözü diğeriyle eşit bi sorun yok inşallah daha sonrada bir sorun olmaz
Nerminumay Yarencikk Geçmiş olsun öncelikle ameliyat için çok erken değil mi? 2-3 yaştan önce ameliyat edilmiyor diye biliyordum. Ya da sizin bebeğin göz kapağı göz bebeğini mi kapatıyordu?
Yarencikk Nerminumay Evet benim bebeğimin göz kapağı göz bebeğini kapatıyordu bu yüzde bebeğimde göz tembelliği oluşacak zamanla o gözü görmeyebilirdi bu yüzden ameliyat olmak zorunda kaldı
Nerminumay Yarencikk çok geçmiş olsun küçük bir sorun olsa da insan takıyor. Biz de götürdük doktora ama 1 yaşına kadar bekleyin düzelmezse ameliyat dedi
yasemindogan Benim bebeğimde de var nörolojik birşey olup olmadığına bakılması için anestezi li emarımızın var 6 agustosta anestezi alacağı için çok korkuyorum. Nasıl bir yol izleyeceğiz bilmiyorum