İyi geceler güzel anneler. Bi sorum olacaktı. Oğlum yaklaşık 17 aylık.. Son 1 haftadır avuç içi soyuluyor. Mustela nemlendirici krem sürüyorum ama geçmiyor. Yarın doktora mesaj Atıcam. Aynı durumu yaşayan bebişler var mı acaba. Bilgilendirirseniz sevinirim