Ayazinannesiseyda 😑bebeğim kırk beş günlük ilk günden beri emzirme sorunu yaşadım. Hep yara oldu kan aktı maalesef otuzuncu günde emzirmeyi bıraktım sagarak verdim dört gün önce de mastit oldum şükür iyileşme oldu ama sütüm de azalma olmuş sutum artar mı sizce 😔😔