Cansuukoosee Canım anneler Dogum yapalı 3 ay oldu kilo verdim baya ama göbek oldugu gibi duruyor toparlanması lazım ? Önerebilceğiniz korse yada başka bişey varmı ?
Umutertn Cansuukoosee daha yeni dogum yapmıssin canım 6 ay spor önerilmiyor korse takabilirsin ama vucut yapina da bagli benim arkadasimin dümduz hic dogum yapmis gibi degil benimkide dikis ustü sarkan bi göbecik 😀
Fitifiti Cansuukoosee 5 ay oldu benim de 2. sezaryenim. Zayıfım ama nur topu gibi göbeğim var. Koy masanın üstüne merdaneyle aç o kıvamda🥴spor şart,lakin zaman yok.
Olric11 kbra2234 kaç tane yapabiliyorsanız ☺️ Ben 100 150 yapıyordum benim çok bir göbeğim yoktu gerçi ayva göbeği gibi kalmıştı mekikle oda gitti tavsiye ederim
Yasemin38 Cansuukoosee ahhh canım bu göbek herkese dert🤦♀️4.5 ay oldu benimde hala koca bir göbeğim var😏sütün kalitesi etkilenmesin diye çok fazla bişey yapılamıyor malesef 6 ay öncesine… Eşim çocuğun ikizi vardıda orda kaldımı diye düşünüyorum bazen diyo🤣🤣🤣
Olric11 kbra2234 tabikide ben gebeliğin ilk 6. Ayına kadar 15 kilo doğumdan sonra benim biraz göbek ve basen sorunum vardı hepsi gitti ☺️