Kızlar merhaba oğlum 19 aylık ve hiç bişeyini paylaşmıyo. Önceleri eve cocuk gelince direk oyuncaklarının yanına koşar onlara verirdi. Şimdi ebe gelen cocuklara bırakın oynatmayı elletmiyo bile. Asıl sorun gittiğimiz yerdeki oyuncaklarıda vermiyo kimseye. Bu sefer diğer cocuklarla inatlaşıyo bütün hepsini kendi alıyo 1 tane bile vermiyo. Neden böyle oldu acaba ve nasıl çözebilirim bu konuyu