Prensmoms okuyanannee bende kullanıyorum hatta şuan çayını içiyorum bencede işe yarıyor,biz mama-meme olarak devam ediyoruz mamayı azalttık bunlarla🙏
okuyanannee Prensmoms ah ne güzel günde 3 öğün mü kullanıyorsunuz biz mama başlamadık ama başlamadan sit artırma yollarını deniyorum
Fahriye_sb okuyanannee benim bebeğime yanlış teşhis koyuldu alerji var diye ben 1.5 ay süt ve süt ürünleri yemedim hiç ozman sütüm azalmıştı çayı aldım 1 hafta demedi sütüm eski haline dondu çok şükür
okuyanannee Fahriye_sb bana da öyle dedi doktor ama kan tahlili vs yapmadan süt alerjisi vardır dedi kaka da mukus olunca , baklagil yeme süt süt ürünleri yeme