Minnos09 Bebeğim kesinlikle kabul etmediği için satıyorum her şeyi yepyeni . Kaynatıldı dezenfekte edildi . 65 liraya almıştım 30 a satıyorum hanımlar
Minnos09 bebiskoooo hayır 0-6 hatta başlığı 0+ 0-2 bile eğile oğlum 3 aylığa yeni girdi 2 aylıkken aldık