Toprak2509 yaptım diyet ancak katı diyete gerek yokmuş. Her bebekte alerji farklı ürünlere oluyor, parmak izi gibi. Doktorumuz belirtiye göre ürün kesmemi istedi, kademeli diyet yaptım. Süt ürünleri, yumurta ve ceviz yeterli oldu. Nerde patlıcandan tutun pirinçten çıkın bir liste nerde bunlar. Benim Ferhat beyin tarzında beğenmediğim nokta zaten standart katı diyet listesi vermesi ki araştırdığım bir çok doktor bunu yapıyor. Oldukça yanlış bir uygulama. Çok kaba bir tabir olacak kusuruma bakmayın ama avuç dolusu para ödüyoruz bir zahmet standart iş yapmak yerine bebeğe göre hareket etsinler. Ben çocuğumun iyiliği için diyip bogazımdan kesip gidiyorum o doktora sonuçta.5. Ayda diyet açmaya başladık, 1 yaşından sonra da bütün diyeti açtık. Evet erken önlem alınmazsa kalıcı olabiliyor ancak bu demek değil ki her şeyi kesip aç bırakalım anneyi. Hatırlamıyorum alerji testlerine ne kadar istediğini ama (özel bir hastaneye testleri yolluyordu sadece başlangıçtaki testlere 300-400 ödemiştik) bu testlerin bebeklerde yanıltıcı olduğunu bir çok doktor ve alerji derneği de kabul ediyor. Bülent bey hiç o testleri istemedi, deneme yanılma yapacağız dedi